That´s money honey..

Somnade med magvärk  och må illa känslor och vaknade med magvärk, ingen bra början på dagen. Men natten blev lång som sagt, Nattis och jag gjorde skit dryga filmer -  Oninia! Nanani!  Hahaa 
   
    Idag var det tänkt att InGus och jag skulle fota , men hon skulle till Tärnsjö (tror de va de) med Alice och Magda för att Alice skulle bli fotad av någon fotograf, så vi ska göra det lite senare idag. Så nu sitter jag här och ska snart börja läsa min engelska bok, känns hårt, den ska vara utläst tills i morgon!

Å ikväll tänke jag vinna pengar , ja iallafall 2 miljoner ,på bingolotto. Så min Londonresa blir gratis :) Om jag vinner Natta , då bjuder jag dig !!! :) Sen om jag vinner ska jag också ta med hela min släkt + vänner, pojkvän till Thailand i 2 veckor !  Sen skulle jag ta med hela Gahna(stava, ligger i Afrika) barnhemmet till Hedesunda och bygga flera hus till dem här..Hmm vad skulle jag mer göra? Kläder och prylar till hela släkten och mig själv, sen skulle Joel få välja ut hur många bilar han vill utan att behöva att tänka på priset på dem, han skulle också få massa båtar, fyrhjulingar,skotrar. Sen skulle jag och Joel bygga ett hus till oss, ett riktigt stort drömhus. Sen skulle vi ha hus i hela världen:)  Sen skulle pappa och massa få massor massor med pengar att göra vad dom vill med och Gabriel skulle också få massa massa pengar.Sen skulle såklart mina två bästisar Natta och Jenka få massa pengar att köpa kläder för..  Ja du man kan verkligen drömma sig bort ibland...Fast 2 miljoner räcker säkert inte till allt det här.. så vi säger 200 miljoner istället:D
Men faktiskt känner att jag kommer ha tur ikväll...vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Natta

Du är en sån generös brud onina :D Love you for that!

2009-01-12 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0