Torsdag

Hej alla sötnosar ! 
Dagen började med att jag blev väckt av Joels väckarklocka som ringer tio i sex, lite för tidigt för min del men Joel börjar jobbet vid halv sju så han vill ligga och snoza hela morgonen. Själv gick jag upp vid sju. Klädde på mig och sen ringde Natta och fråga om jag vela åka med henne, såklart jag vela! 

Nu sitter jag i skolan och väntar på att matten ska börja med massa surrande elever runt om kring mig, Jenka sitter två datorer bort. IDAG jag föresten redovisning på samhället om Kongokriget , kan det okej bra ! Blir jämt så jävla nervös när jag ska redovisa någonting inför folk, men egentlingen är det no big deal.

Jenka och jag ska åka till Valbo Köpcenter efter skolan, världens tråkigaste köpcenter. Vill vara i Sthlm där finns det i allafall mycket affärer. Jag är så jävla trött på de gamla vanliga butikerna JC, Gina, HM, Bikbok, Vero Moda m.m Jag vill ha Weekday, Monki, Zara, Urban Outfitters. Gävle suger människor , flytta ALDRIG dit ! 

  

Kommentarer
Postat av: Natta

I AGREEEE !

2009-01-15 @ 16:13:47
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0