Fredag

Goddagens kära vänner !

Hela morgonen har Joel och jag städat husvagnen , vi drar iväg idag förstår ni på en liten semester..bara han och jag, myspys.
Först ska vi hem till Jennie för hon fyller år :) GRATTIS ! Sen blir det 30 mil bort.


Det tråkiga är att jag inte kan komma hem till Elin pelin ikväll :( flickan har ju fyllt år och hon har middag ikväll, ååh hade vela vara med mina tjejer :/ . <3

BELLA , Svininfluensan kommer INTE från grisar , det vet jag, men jag tror själv att det kommer från labiratorier(stava?). Men inte ifrån grisar iaf! Människan har skapat det själv....

hahahahah

XO 


Kommentarer
Postat av: bella

näääässcch då! nonsens! SVINinfluenasan, FÅGELinfluensan, du hör ju? fast om det är vi själva som skapat den, undra vilket äckel som fick det först? måste varit riktigt ful :'D haha xD



ha så kul på eran semester iaf gummsi, så ses vi när ni kommer hem ;D<3

2009-07-24 @ 15:10:16
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0