Jag tänkte att jag drar en dagens.


Min outfit today, jag tänkte highfashion liksom paris fashion week.
jag börjar nere ifrån :
mina mjukisar är rosa som är sååååå inne till hösten ! sen som sagt är det hett som fan att ha hög midja , så drog upp dem till lappland , men visst blev det snyggt? jag är seriös för dom som inte tror. HM har jag köpt dem iaf.!

Sen ser ni mitt fina nitskärp som jag funda på JC på 70 kr, ja tänkte nitar är döläckert ju och i midjan är det verkligen YES !

Om vi fortsätter uppåt så ser ni min MAG-Magdalena- tröja som ingen kan säga emot att den verkligen framhäver mina vackra mage. Magtröjan kan jag säga till er som inte fattat det är SKIT INNE ! Den köpte jag på Monki.

Sen har jag kommit på mitt eget mode , att ha bikinin över TEn , för det första har ni sätt färgen? den är MINTGRÖN, modernt som fan ! Sen tycker jag allvaligt att det var snyggt, fick massa komplimanger på stan idag att jag var high fashion.

Sen som pricker på i:et har jag satt mammas pannband på pannan, ser ni att den matchar bikinin?  åååh jag tror hon köpte den på Klädpiraten för några år sen? Den kanske finns kvar om ni blir sugen ?

PUSSPUSS BloggblondinOlivia

Kommentarer
Postat av: Natta

Fullkomligt seriöst! lika seriöst som min sång var idag ;)

2009-07-17 @ 00:08:54
URL: http://filmkvall.blogg.se/
Postat av: bella

hahahah! åh va jag diggar dig vännen! du får följa med mig på en shoppingtur och hjälpa mig att fynda fashion kläder när vi får nästa lönen! ;)<3

2009-07-17 @ 00:17:56
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

såå fiiiint!!!

2009-07-17 @ 07:53:51
Postat av: jenka

hahaha kn'ppiis!!! saknar dig <3

2009-07-18 @ 14:08:25
Postat av: amanda

hahahaha knäpp du är ;D hahaha

2009-07-19 @ 21:09:30
URL: http://amandaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0