kort liten uppdatering !

kära vänner jag har gymmat. Va duktig jag är. Jag hängde på Joel faktiskt hela tiden..
nu ska Natta få se vem som är kung över vem ;) Hon kaxar förstår ni att hon lätt slår ner mig, MEEN det ska hon få se lill gumman ;)
Natta och jag har panik , tänk om vi får svininfluensan :O Vi har lite skräck för sånt där, sist det var galnakosjukan så kunde jag inte äta på donken på FLERA ÅR. Och Natta hade panik över fåglar ett tag, när det var fågelinfluensan, då kunde hon stå och tvätta om och om igen hennes cykel om det var en liten fågelskit på den. Ja ni ser ju, LIVRÄDDA för den där jävla influensan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: bella

hahah ;) ja men ni har väl många grisar ute på gårdarna? passa dig ;)<3

2009-07-23 @ 23:52:54
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: Katta

taccck:)

2009-07-24 @ 11:05:13
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0