Helgen som varit :)

Vid ett tiden i fredags åkte Joel och jag till Arvika, för att träffa Linda & Erik men också för att Joel köpte sin cross där :)  Blev en riktigt mysig fredag :) Det tråkiga var att di åkte hem direkt på lördags morgonen vid halv tolv :/  Dels för att Linda jobba hela dagen , men också för att jag skulle gratulera Åsagåsa. Fast vi följde med Erik till crossbanan i Arvika och kollade när han körde en stund.
Sen åkte vi hemåt.


 Linda och jag satt med varsina stolar med chips och dipp och kollade på när killarna grejade :P
 Linda gör tacos :)



Lördagen spenderades med tjejorna , verkligen myyyyys! Grilla, vattenpipa och massa skitsnack :D





Födelsedags barnet :D
 
Vi tjejer hade köpt en rosa dildo, massa energi drycker, prinsesskrona, grejjs till vattenpipan , tror det kanske var något mer jag inte kommer ihår ;P ?


Kommentarer
Postat av: Isabell

hihi, du glömde ju snusdosorna ;D

2009-06-01 @ 11:40:08
URL: http://isabelllundgren.blogspot.com
Postat av: Amanda

Va sööt Åsa var :)

2009-06-02 @ 23:06:41
URL: http://yuuuuuuuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0