Godmorgon Bloggen !

Idag har jag egentligen sovmorgon , men har nationellt nu snart om en 20 min så jag var tvungen att ta halv åtta bussen ändå, fast jag annars tar tio bussen :O Har tyvärr spanska prov idag med ! fyfan. önska mig lycka till !

Igår när vi var påväg hem från Gävle , så åkte vi ju 49an, sen så mötte vi en lastbil så bussen lära köra jätte mycket mot diket och så helst plötsligt var vi nere i diket :O Det var så sjukt läskigt för hela bussen stod vickad åt höger! Jag trodde hela bussen skulle välta, seriöst ! Det där är verkligen min mardröm att hela bussen ska välta, och så fick jag ett smak prov på det :O Både Natta och jag dampa loss för vi vart så rädd, Natta: Kommer det här stå i tidningen i morgon :O? - Dagens mening ;)

Sen senare på dagen kom Joel förbi och hämta upp mig, han skjusa hem mig vid tolv xD så man kan säga att jag är trött idag, för jag lära ju lägga mig och plugga spanska också, somna kanske halv två :O 

Men det var så jävla ironiskt , för när han hade släppt av mig så efter kanske 7 minuterknackar det på dörren, och då står Joel där helt jävla snorig och röd i fejjan! Då hade han kört av vägen med v70 vid fubb , och han hade ingen mobil på sig, så han sprang hem till mig den stackarn, hade inga kläder typ, och han är förkyldInte lyckat , inte lyckat!
Så han lära låna telefonen av oss och ringa Bennybanan :)
Och han blev ju INTE glad !  ;P

ååh :( snart börjar mitt nationella :(

Hoppas ni orka läsa fast det var ett låångt inlägg, det precis perfekta blogg-inlägget har jag hört är 5 meningar och massa bilder :P Tråkigt och läsa när det bara är massa text. haha som mitt idagxD

I feel better<3

Ingus,Natalie,jag & Jenka - the perfect gang <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0