Heej Bloggen :)

Vaknade med världens förkylning , så idag är jag hemma från skolan. Men ska in med tolv bussen p.g.a. att jag har ett project som ska vara klart idag :O  Så imorgon ska vi redovisa för alla lärare och så kommer tydligen tidningen dit med :O ;S Det blir upp tidigt i morgon och sminka sig då, som jag annars brukar hoppa över för det är sjukt jobbgt att gå upp tidigare bara för att sminka sig ? Sover hellre längre :)

Skönt att Joel är på bättrings vägen med sig förkylning i allafall, han smittade väl mig :P:O

Ikväll ska jag och käka med tjejorna i klassen på Chartstreet(stava) , det kommer bli mys.

Hörde att två sötisar ifrån Arvika läser min blogg :D  hihih^  Vill se erat huuuuus :)
Erik och Linda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0