Onsdag

Vilken skönt sovmorgon det blev idag, som till nie och snoza till tjugo över :) Så nice !
Käkade på Max idag med Emma,Sandra,Linnéa & Malin:) , meeen jag åt INTE hamburgare utan sallad jag är duktig nu för tiden. Elin och jag har ju planerat hur vi ska lägga upp allt med mat och sånt, aldrig godis (kanske på lördag) och bara sallad varje dag, haha men det där med att bara äta sallad kommer bli svårt. Sen längtar jag tills jag är blondie igen :)

Idag gick jag på stan en sväng och köpte ett par nya rosa mjukisar, ett par rosa hotpants , vitt linne och två par sexiga trosor :)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, jag åt sallad med lax i när jag kom hem :') :)

2009-03-04 @ 17:37:41
URL: http://eliiinpelin.blogg.se/
Postat av: Isabell

hihi, vet du? vi har likadana trosor :) ;) hih :D <3

2009-03-04 @ 18:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0