tänker

Man MÅSTE ta vara på dem som man har och betyder något för annars kanske man skulle gå och ta varandra för givet och det blir inget bra ,för de kan försvinna så snabbt. Jag är så glad nu, att du finns hos mig igen, jag känner mig trygg som jag inte har gjort på senaste tiden, VILL aldrig i hela mitt liv vara utan dej en sekund till.
Vet hur det känns nu att inte ha dej vid min sida och det är något som jag aldrig aldrig mera vill känna 
Två utav dem som betydde mest för mig försvann helt under en period, jag tappad bort mig själv och det var inte roligt. Känner skuld som fan att det änns hände med dej Natalie, min bästa vän som jag har haft sedan jag var 6 år gammal. Kommer ALDRIG ALDRIG ALDRIG göra så mot dej något mera och heller inte mot någon annan utav dem som betyder något för mig.

Älskar ER , ni vet vilka ni är <3<3<3

J<3


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Olivia, det heter Church street som i Kyrkogatan!

2009-03-13 @ 10:47:04
Postat av: Natta

<3 me love you always

2009-03-13 @ 19:49:14
URL: http://filmkvall.blogg.se/
Postat av: INGUSUUSUSUS! fjahdgashd :D

chartstreet.hahahaha

hhoho





jag kanshe känns lite gay å så,, not, men jag älskar dig olibaba!:D<3

2009-03-14 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0