Utkast: Natten från ...

Natten från fredag till lördag var underbar, du höll om mig hela natten och sa att jag var din och du var min... när du släppte av mig igår fick jag massa kyssar. Världens underbaraste natt. Du sa så mycket, såå mycket Joel.. </3

Kunde jag skulle jag spola tillbaka tiden till sommaren 2006

känner mig så patetisk, men Du har sagt hela veckan att du älskar mig, att du vill bygga, att du vill spola tillbaka tiden till den 7 februari 2009 så inget av det här hade hänt, det är dina ord. Men allt var väl en lögn.


Dans idag, men är fortfarande förkyld så blir hemma...

Ojj va mycket pengar jag vann idag :O ni kan inte tänka er :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

släpp han :( du förtjärnar nån mkt bättre och du kmr hitta honom :)

2009-03-15 @ 13:59:59
Postat av: Anonym

Den här tjejen hånar dom som har anorexi och tycker det är deras egna fel



http://knowles.blogg.se/2009/march/varfor-bry-sig-om-anorektiker.html#comment

2009-03-15 @ 14:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0