Vilken myspys kväll

Heej söta läsare!

Innan jag åkte iväg satt jag på mig ett par strumpbyxor , kan jun inte ha jeans när man ska käka massa mat :P Så det blev strumpbyxor och linne+ tröja :)
Blev jätte mysigt på Chartstreet med goa tjejerna. Bilder kommer jag lovar:)

Idag beställde två par skor från HM , ringde och beställde ! Ett par sandaler 149kr + ett par klackar 349 kr . Men jag vet inte om jag vill ha klackskorna ? Beställde ändast dem p.g.a att man fick inte beställa under 190kr. Mamma får dem om jag inte vill ha dom...

Joel var nyss på besök, världssöt må jag säga:)

<- längtar tills dom kommer:)

<- Dom är snygga, men vi får se;)

Kommentarer
Postat av: b

det var myysigt och gott! :D fan va snygga sandaler, jag köpte ett par liknande ifrån hm. fst dom var mkt fuuulare blää :(

2009-03-12 @ 22:31:35
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: INGUSS!!!!!1111

chartstreet?XD

menaru inte church street? :D

2009-03-12 @ 22:45:53
Postat av: Amanda

sandalerna ska jag också beställa:)

2009-03-13 @ 14:28:44
URL: http://troosan.blogg.se/
Postat av: ange

dom vita ska jag också köpa, fast svarta :) hi :)

2009-03-13 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0