Good Morgon Bloggen !

Fy fan va hes jag är , kan INTE prata idag, och då menar jag verkligen kan inte! Kommer bara ut tysta viskningar ;o

Igår jobbade jag från ett till fem, ajaj va ont jag hade i halsen då, inte direkt det bästa att sitta och prata i telefon i fyra timmar om man är förkyld och har ont i halsen ;o Men jag sålde iaf, de som räknas :)

Sen när jag kom hem så kom Ingus hem till mig, vi åkte moppe ( som kanske inte heller var det bästa för min hälsa xD ) till några pojkar, sen åkte vi till tp och åt , sen hem till mig en stund och kolla tv :) 
Älsklingen var ju på en pub och kolla när Janne spela så han skulle egentligen ha hämtat upp mig på hemvägen, men då skjusa Ingus mig hem till lillstugan, så han blev lite överraskad när jag låg där och vänta på honom :)

Idag vet jag inte vad som händer?

Föresten så har min data krascha , så lär uppdatera här hos Joel nu..

Nu ska jag gå ner och kolla vad Joel och Erik pysslar med :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojdå gumman, har du fått tillbaka Joel nu ? : )

är ni tsm igen tänkte efterosm du skrev ÄLSKLING ..



Glad för din skull isåfall, tkr ni passar så bra ihop och ni är så söta tsm ..



Hoppas haninte ä otrogen o så mot igen bara ..

för ni passar verkligen tsm :)

2009-05-03 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0