HAHA Jag dör

Jag hittade en skiva med 4 låtar på , de två första är när Natalie sjunger, hon är typ 8-9år gammal, så jävla söt röst :) Sen hittade jag Nattas och min första låt som vi gjort också, In a green and blue balun.. ååh så ledsen för den är bara instrumental :(
Sen hittade jag min första låt jag gjorde själv , Drömvärlden xD Sen När Natta och jag sjunger play that fucking music mee!  plus min nyaste låt, eller a ny är den väl inte , gick väl i sexan när jag gjorde den, Living my life , hahaha

HAHAHAH! :)



saknar helges tiderna :(

Kommentarer
Postat av: bella

men olivia då, inte visste jag att du skrev låtar ;);) kan man få ett exemplar? ;)

2009-05-28 @ 21:22:32
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: Natta

Haha skapligt längesen detdär nu! åå jag saknar dom också:( fyfan va kul man hade!

2009-05-28 @ 22:02:56
URL: http://filmkvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0