Hej bloggen, nu var det ett tag sen !

Oj har inte uppdatera på en vecka tror jag ? :P

Nu har jag sovit hos Joel i en vecka i streck, <3 
Seriöst så kommer jag inte ihåg vad jag har gjort xD, vart med Joel den mesta tiden:),
sen i onsdags var jag i sthlm med klassen.

Igår på valborg så på morgonen solade Joel och jag och Joel blev såklart helbrun på ett kick ;o sen var det grillning hemma hos Åsagåsa med tjejgänget, mys !
Sen stack de flesta med halv nie bussen till Gävle, medans jag Rebecka och Jenka åkte hem till Joel en sväng. Sen tog vi nie bussen in i stället.
Väl framme träffar vi på hela gänget på 9 pers och drar till sätra på ferre, men tyvärr blev vi inte insläppt p.g.a att vi var för många;o
Så vi drog ner på stan igen hem till Johanssons. Jag tog tjugo över tolv bussen hem för jag orka inte vara kvar och åkte hem till Joel. Haha när jag kommer hem till han sitter Linda , Erik & Joel vid kasen och dricker vin :P  jag joynade dem och satte på musik , men klockan var kanske vid två då grannarna drog ut sladden på sterion, xD Så vi gick in och mös..
Jadu , natten ska vi då INTE tala om!! xD

Idag kom hela släkten hit till Joel, eller inte hela men orkar inte räkna upp alla :P  Vi har suttit ute i solen, grilla, åkt med fåren ut på ängen , sen bröt ett får benet så de lära avlida den  :'( blev så ledsen. Ja ni en riktigt riktigt trevlig dag :D
Nu ska jag vara social med dem igen :)  hehe Linda tyckte jag var lite dålig på att uppdatera , så var tvungen å göra det nu :)

bilder kommer ffs !!!!

Kommentarer
Postat av: natta

du glömde skriva att jag var med?:O

2009-05-02 @ 00:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0