Helgen i bilder :)

Jag orkar inte skriva allt , men har varit en riktigt trevlig cross helg :)

<- Vi fick sällskap i bilen påväg till Kumla :)

 Sladdarkungen Alvin & Linn :)
Linn,Linda & Joel käkar frulle :)
Jannes :)
Eriks :)
Jockes :)
Linda och Alvin:)
Erik ska precis köra iväg och Joel peppar :P
Alvin och Joel :)
 En liten puss :)<3
 Starten, ;P
jag , Linda , Linn och Alvin kollar på tävling:)
Joel steker ;) <3
bra utsikt :)
 Erik, Joel och Janne :)
På crossgropen nummer 2 :) Joel, Linda och Linn:)
Joel dansade inför mig xD :) <3
 jag i myssängen :)
 <3
SötisAlvin , Joel och Erik :D
 Dom grejjer ;)
Janne ska precis köra:) Jocke och Joel :)
 Linn :)

Kommentarer
Postat av: jennie li

Vilka fina bilder gumman.. Stor kram

2009-05-19 @ 20:24:51
Postat av: Erik

Snygg sammanfattning av en helg som gick alldeles för fort!

2009-05-19 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0