Hemma dag

Ja idag är jag hemma ifrån skolan p.g.a att jag är tvungen till å plugga till två prov tills i morgon, göra klart fucking filmanalys , och svenska redovisningen + engelskaredovisningen. För idag är alla SPSare i Uppsala på hemlig resa, som jag då hoppa över för ja skulle plugga som sagt.  Tråkigt då missar jag kycklingspettet :/

När jag sluta skolan igår var det två timmar innan jag skulle jobba, varken Nattis eller Bella jobbade igår så jag blev själver. Blev sviken av Jenkis och Nattis för dom gick ner på stan och åkte hem ;) Själv satt man kvar i skolan och pluggade på spanska provet ute i solen. Jenkis, Nattis & Ingus mina bästisar<3 underbart<3

Jobba igår som sagt, det gick bättre än i söndags iaf. Prata med Christoffer ett antal gånger ;) :P hah 
Joel<3 hämtade mig och vi åkte til MAX och åt :) Crispy chicken sallad och Joel tog MAX mål tror jag det var.





väntar på bussen i min ensamhet ;) . by the way , älskar min klocka som jag fick av älsklingen:)

Kommentarer
Postat av: olivia

jamen visst äääär det :)?

2009-05-26 @ 11:30:02
URL: http://mmjaou.blogg.se/
Postat av: sofie

Sv: tack så mycket, kan inget annat än att säga detsamma. (:

2009-05-26 @ 15:28:57
URL: http://sofieaegustafsson.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Finfin klocka!

2009-05-27 @ 18:32:22
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Plugga på...

2009-05-27 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0