Längesen nu igen:P

Ska väl berätta lite vad jag har gjort och så :)

I fredags var jag på Helges och kollade när Natta sjöng i finalen :) , Åkte dit med mamma,margit,Ingrid& Magda. Väl där kommer Joel och Mats också , så dom fick se Nattis sjunga. För övrigt kom Natta trea:D GRATTIS!

Åkte hem och sov med Gabriel :P

På Lördag , igår alltså så blev det crusing. Vilken jävla rolig kväll säger jag bara! :D
Åkte med Gullan in med Älsklingen,Filip,Tom och Jimmy. Väl inne hämtade vi upp Mats. Verkligen kul kväll, Bella med co åkte med också några vändor.

Idag trodde jag att jag skulle jobba vid ett , så åkte in med pappa till stan och får höra sen av Bella att vi inte början förens fyra;o så det vara bara å vända.

bilder kommer sen gårdagen när jag har fått dom av Mats ;P





Kommentarer
Postat av: j

men hey snyggingar !

2009-05-10 @ 14:35:34
Postat av: h

vilka pumor....

2009-05-12 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0