Tisdagen

Hej mina trogna läsare :)

Dagen började med en puss från älskling som såklart var underbart :)
Mamma hämtade mig vid sju hos Joel , gjorde i ordning mej och sen kom Lis och Natta och hämta mig. Hade nationellt prov i matte på morgonen som inte var det bästa precis, fail. Jag blev klar vi kvart över nio, sen började min nästa lektion vid tolv så det kändes så jävla hårt att stanna kvar i skolan, men var ju tvungen har haft så mkt frånvaro de senaste månaderna.
Jenka blev klar lite efter mig så vi tog bussen till stan och satt där och snacka en stund. Sen tebax till skolan och hade historia, idrott.

Åkte till mammas jobb och fick pengar efter skolan, träffade Ingus och Julia på stan. Ingus och jag gick och käka för ajg skulle ha jobbat idag egentligen. Men när jag kom till Call-up så hade Max överboka som vanligt, så jag fick gå hem. Gick hem till Rickard och Ewe en stund. Sen kom mamma och hämtade upp mig och Ingus.

Nu ska jag väl egentligen plugga, men har ingen ork. Men ÄR TVUNGEN FFS! 
Joel är och sätter potatis btw :P hehe ^

hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: bella

haha, är hon bra på att göra i ordning dig, din mamma? x)

2009-05-20 @ 15:29:43
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Va bra bloggen såg ut högst upp...du vet...nya fotot!

2009-05-22 @ 12:59:36
Postat av: Magdalena

2009-05-22 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0