Tisdagsmorgon :)

Hemma idag igen, sjukt fortfarande :/ 
Men idag ska jag jobba iallafall, längtar till jobbet (Y) :D Så jävla roligt är det, eller när det går bra å sälja iaf.

Gårdagen spenderades hemma med mamma, händer inte så mkt, låg i soffan och slagga xD

Älsklingen var ju hos Emilia och fira henne på hennes 9 årsdag, åh skulla ha följt med om jag inte var så snorig! Jag hörde iallafall att Joel var väldigt populär bland Emilia och Tindra :P hehe dom hade pussa på han hela tiden ;P

Joel hämtade upp mig när han kom hem ifrån Emilia och dom.. Så åkte vi hem till lillstugan, sötisen hade föresten köpt en ny tröja för 700 kr (den var nersatt från 1000 kr) som han tyckte va så fin, den var jätte fin också :) tyckte bara priset kanske var lite för mkt, men det var ju en märkeströja :)

Väl inne i lillstugan har han tänt upp alla ljusen och städat lite , och på sängen liggen en stor ros :)  Fyfan va söt han är då, blev så glad :D  My baby<3


Just nu gör jag inte så mkt, är hemma hos Joel bara:) uppdaterar ju här som sagt! Blev väckt vid nie av han för han skulle äta frukost och sen åka in till Gävle på möte !

Ha en bra dag :) tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0