Tjoho! :)

Jobbade igår och det gick sådär :/ inge vidare riktigt. Joel hämtade mig och vi åkte hem till mig en stund, sen hem till honom och mös :) 

Jag hade sovmorgon idag , så tog nio bussen in. Inte världens största sovmorgon , men en liten iallafall. Har sovmorgon imorgon också.

Idag ska älsklingen och jag ta fram husvagnen och greja med den, ska ju på första campingturen i helgen till Skara!! :D Kommer bli myspys verkligen. Sen är vi ensam hemma hela veckan för Benny är i Gbg :P

heeeejhopp :D

 Fick föresten en till ros av pluppen i lördags :P <3

Kommentarer
Postat av: j

vi har nationella i matte imorgon, så ni har ingen sovmorgon:p

2009-05-12 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0