Godmorgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah heej fotoshop;)

2009-11-16 @ 12:44:10
Postat av: hihihingrid

watefak, den ser ju inte ens photoshoppad ut?:p

käässT!

2009-11-17 @ 19:03:25
Postat av: Anonym

haha nee definitivt inte photoshoppad men fet arsel har du iaf hahahhahahaha och vad jag har sett så har du inte snygg kropp som du påstår ! celluliter har jag hört att du har oxå, blää på en liten 17åring ! du är ju så osäker i dig själv så du lägger ut sånna där fjortis bilder för att få någon slags fjortis bekräftelse...fast det vet ju alla att du är, jaaaaoooooow !

2009-11-23 @ 14:52:58
Postat av: Natta

Någon som är avundsjuk här eller? haha patetiskt om du frågar mig.. kan du inte bara acceptera att olivia är fan så mycket finare än dig på alla sätt och vis. jag vet nog vem du är, och det är sorgligt pinsamt att en i din ålder gör något liknande. så för din egen skull, väx upp någon gång och ta tag i dig själv. För det föstår vi ju båda att det är där problemet sitter.

2009-11-23 @ 17:28:22
Postat av: olivia

Natta har verkligen rätt ju, ja vi vet ju vem du är, så snälla lilla gumman, ta tag i dej själv, låt inte dina problem gå ut över mig, börja prata hos en psykolog, det kanske skulle bli bättre då? Ja visst , hade du varit 13-14 år då kanske det hade varit okej att göra såhär, men om man är över tonåren eller hur man säger då börjar det att gå lite överstyr. Det du säger spelar inte så stor roll direkt, men tycker synd om dig gumman att det ska behöva bli såhär..tycker synd om alla i din omgivning som ska behöva dras med dig. Det som jag ser posetivt i det hela är ju att du är hemskt mkt avundsjuk på mig och mitt liv, men det försåt jag att du är också :)

2009-11-23 @ 19:17:28
Postat av: bella

du är så osäker i dig själv som skriver sånna här saker, baserat på, inget?! avundsjuka skulle jag tippa på. du går ju helt emot dig själv. du skriver massa skitprat som inte ens är sant, bara för att trycka ner en persons självkänsla? Undra jag vem det är som vill få bekräftelse. Du kanske får bättre självkänsla genom att trycka ner andra? Sånt gjorde man på lågstadiet innan man fick lära sig att bete sig socialt. Jag tycker bara att du ska försöka höja ditt självförtroende genom att tänka igenom det du är bra på och det du har, och inte genom att trycka ner någon annan. det lönar sig aldrig. Det tyder bara på att du är en svag person. En person som mår bra och är nöjd med sitt liv skulle aldrig någonsin ha tid och hjärta att sitta och klanka ner på andra människor. så snälla sluta, för allas bästa.

2009-11-23 @ 19:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0