....

jag undrar en sak... när man knappt levt ett liv , ynka 16-17 år då vet man ju inte riktigt vad problem är tycker jag.. folk klagar att dom mår dåligt och att livet är piss och blablabla.. Men va fan om allt är så jävla dåligt och man mår så sämst då tycker jag att man ska söka hjälp faktiskt.. gå till någon psykolog. Varför kasta bortlivet på att "må dåligt", ha kul för fan , lev livet!!!!!! 

nej jag blir bara så trött på människor med problem hela tiden , sånt dämpar ner en själv.. visst jag har varit med om mkt skit jag också och har verkligen kännt att livet inte är värt å leva, kännt för att bara försvinna.. MEN när jag tänker tillbaka så kan jag tycka att jag har blivit starkare i mig själv efter allt. Allt har en mening , allt vi säger, gör och allt som händer har en MENING..

1 liv har vi, LEV DET TILL FULLO.
 

nu kanske jag har lite dubbelmoral här.. när man tänker på hur jag skrev för sisådär ett halvår sen.. men nu känner jag såhär iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0