hihi

Hehe, idag kom "Ensam mamma söker" hon från S-viken och köpte milkeshake på donken ;) hahha.. men tyvärr stod inte jag i kassan då, så Amanda tog hennes beställning då...:D så jävla avis jag blev då :D

Sen måste jag bara berätta att idag har jag verkligen stått och gjort narr ( eller hur ska man säga?) av mig själv:P hahah Stod med donkens maskot utanför donken och vinka till bilar xDxDxDxDxD HAHA. Så om ni var vid Valbo köpcenter idag kanske ni såg mig ?? Stå där och vinka och skratta på mig....  Men det var roligt, alltid kul att prova något nytt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAH! du och hansöta birdie :):) perfekt värdinna :D hihihi :)<3

2009-10-25 @ 02:02:31
URL: http://bellllsisärbäst.bloggiiis.se
Postat av: Anonym

öh vrf blev du avis för att hon tog en beställning av en från ensam mamma söker ? inte så att hon är värsta stjärnan och super kändis......

2009-10-25 @ 10:15:47
Postat av: Olivia

tror nån är lite avis att jag träffar massa kändisar på mitt jobb ;)

2009-10-26 @ 09:03:10
Postat av: Anonym

hahaha kändisar ? , jaa B kändisar isf ;)

2009-10-26 @ 23:57:32
Postat av: olivia

Du är avis som bara var tvungen att kommentera ;) hihi... B ? kändisar som kändisar:D mitt jobb e bäst!

2009-10-27 @ 10:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0