lördag

hela min dag har bestått av Te, The City och The hills.. Har kollat på säsong 5The hills till avsnitt 12 och jag blir så irriterad , kommer Lauren försvinna från the realityprogrammet ???? Jag får panikas !!!!
nejnej jag får lite ont i hjärtat , vem fan e nya tjejen ???

aja nog pratat om det! Jag är fortfarade förkyld och känner mig som världens äckligaste plus så är jag ledsen för 2 grejer , den första är att jag inte får tag i Nattis?  hennes mobil är av :(:(:( och det andra är att jag inte får sova hos min älskling :(:( han vill inte bli smittad! jag hoppas verkligen att ajg är frisk i morgon och till nästa vecka så jag inte missar något i skolan.  Var ju tvungen att sjukanmäla mig nu i helgen från jobbet och det tog hårt att göra det.. vill itne förlora pengar ju. sen trivs jag att gå till jobbet :)

Nu blev det mkt text här.. ska kolla på slutet på 2 fast and 2 fourius(stava?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0