söndag

det ahr varit en riktig myshelg.. I fredags så gick joel och jag på bio , Flickan som lekte med elden, den var SKIT bra! precis lika bra som män som hatar kvinnor.. nu längtar jag till trean..

igår kom Carina,Elias och Jennie för vi gav Elias en tidig julklapp, en fyrhjuling ;) han blev överlycklig och lite chockad tror jag.. lillpluppen :)

sen blev det brand alarm på kvällen så Joel stack iväg :( så han kom hem kvart över ett i natt.. ett bibliotek i färnbo hade brunnit ner.. de kunde inte släcka den.! Min brandman<3 ;) hehe

idag har ajg jobba  :) trevligt trevlig ! med bellsoooooooooooo

saknar två bästisar<3

jäkla neger man var i sommras :P

Kommentarer
Postat av: bellsis

jaa för vi jobbbaaadeee bäääst! pliiing wohohohoho. nu äre after work hos ch ;);)

2009-10-18 @ 23:57:37
URL: http://isabellegustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0