hej

Fredags; party med klassen Lördags; jobb Söndags; jobb
Igår så spenderades hela min dag med min bff Jenka , vi åkte direkt hem till mig efter skolan, hämta pengar och köpte mat på pizzan, sen hem till Jenka och kollade film.. hyper mysig dag hjärtat :) <3

På kvällningen åkte jag hem till min älskade och kollade film och mös, nu har vi flyttat in i huset för det är alldeles för kallt i vår lilla stuga ;/ tråkigt . <3

och idag har jag varit hemma bara, sjukt.. ont i halsen, lite förkyld.. så då har jag fixat mitt rum lite och nu har jag precis slängt in en potatisgratäng i ungnen som jag och Älsklings Joel ska mumsa på ;)

ikväll BÖR ni kolla på IDOL...ni kanske ser.....?. ser ni någon som liknar mig är det inte jag... haha.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0