LCHF

Jag började för ca 1.5 vecka sen med en diet som kallas LCHF,eller jag ser det inte riktigt som en diet eftersom enligt mig är en diet att ständigt gå och vara hungrig och pina sig själv. Jag utesluter bara allt socker, såsom pasta,ris,potatis,bröd och såklart allt godis osv. Allt annat får jag äta :)
  För mig känns detta jätte bra även fast jag bara hållt på i en vecka och jag har redan tappat 3 kilo, det låter inte så hälsosamt kanske, men alla går ner olika mkt på samma tid. Jag har inte bestämt mig precis hur länge jag ska hålla på eftersom det här inte är ngn diet, utan man äter såhär föralltid, eftersom socker aldrig är bra för kroppen. Men mitt mål nu är att hålla det här tills sommaren.

Jag kommer uppdatera om hur det går för mig med LCHF lite då och då, och om jag håller det dvs, men det känns som jag kommer göra det iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0