long time no see

Nu var det ett tag sen, har inte haft tillgång till dator på ett tag och pengarna på mobilen har varit slut.
Helgen har varit skön, lite jobb men även umgåts med bästa vänner. 

      
    Jag har köpt ricinolja som sägs göra håret växa snabbare, ist för 1 cm i månaden ska håret växa 5 cm, så vi får se hur det går, jag ger er bild på före och efter när jag andvänt produkten i 2 veckor. Jag har väldigt långt hår, det är inte därför jag använder oljan, utan för jag vill få det tjockare och fylligare.


Idag ska jag jobba och slutar inte förens onsdag, så jobbar 2 dygn och kommer inte hem ngt imellan, känns jobbigt men fan så mkt cash det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0